Läbisõit 400 km
Sõidupäev
Kui Kaunasest Poola piirini polnud väga vigagi – tee oli korralik ja sõit sujuv, siis Poola piirist alates muutusid olud kardinaalselt. Tee muutus kitsaks ja konarlikuks, tee oli täis kiiruspiirangiud, valgusfooridega külakesi ning teeremonte. Rahulik ja murevaba sõit oli selleks päevaks läbi. Aga eks see oli ette teada ja et kiiret polnud kuhugi, ei muutunud sunnitud peatumised, lõputud valgusfooride taga istumised ja auklik tee suuremaks probleemiks. GPS näitas Warssavise jõudmise ajaks 17:00 ja so what kui see tund või kaks kauemaks venib.

Tegelikult jõudsime Warssavisse, kämpasse ainul mõnikümmend minutit hiljem, aga seda tänu aegunud gepsu kaardile,mis kõiki värskelt ehitatud Poola teid ei suutnud tuvastada(kuigi kaardid uuendatud eelmisel aastal).
Lahkelt kasutasime taaskord kohalikke rekkameeste abi, kes teatud kiirpiirangutest täiega läbi panid ning kelle tekitatud tuulerkotis oli sootuks lõbusam sõita. Huvitav on see,et suure rekka tuules sõites, ei hoia sugugi kütust palju kokku. Palju kasulikum on mõne piima- või metsaveoauto tuulde end sättida. Isegi mõni kaubik tekitab suurema tuulekoti kui rekka.
Warssavis oli koht kinni pandud ühers Visla jõe äärses kämpas nimega WOK (aadress: Odrebna 16, N 52°10'39" E 21°8'50" ). 4 tärni kirjas ja seda ka täiega on. Võrreldeds teiste kämpadega ehk nats kallim, aga väga puhas ja turvaline koht. Aed ümber ringi ja ilma kella helistamata ei mingit sisse- ega välja minekut. Tõeliselt mõnus koht ja mis kõige olulisem, sisuliselt linna sees, nii et ratta selga ja linna. Seda homme ka teeme. Kämpast kesklinna ca 14 km. Eks homme näeb, kes kui palju elus on peale rattamatka.
Kämpakaaslasteks kõiki rahvusi, meist mõlemal pool hollandlased, mõlemad nii suurte telkidega, et väiksem armeeüksus vabalt sisse mahuks (ühel on vist auto ka telgis, sellest telgi suurus), lisaks sakslased, prantslased inglased, mõned poolakad ja oh üllatust, üks eesti seltskond ka. Mõnuga vaatad, kuidas rahvas paneb telke üles, ise samas mõnuled kõva katuse all. Järjekordne veemdumus, et käru vedamine on nats raske ja tülikas ning et kiirus ei ole sõiduautolik, aga kui kuskile end paika sätid, ei ole haagissuvilale telgi näol mingit vastast ning igasugused mõtted telgi püstitamisest võtavad kõik reisi mõnud.

Ja kohe kui kõht täis, oli uni see, mis maha murdis. Sõna otseses möttes murdis ja kohe nii et järgmie hetk elust, mida teadvus kinni suutis püüda, oli järgmise päeva hommikune ärkamine kella kolmveerand kümne ajal. Ühe jutiga magatud üle 10 tunni – tõeline kestvusmagamisrekord.
PILDID:
1. WOK kämping Warssavis
2. Grill, grillmeister ja mittesüttiv grillsüsi
3. Ettevalmistused õhtusöögiks
nats nagu kadedaks teeb...
ReplyDelete